CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 8, 2008

Layakkah aku??hahaha

Hari ni penat sgt sgt (triple sgt)....
dalam satu hari(24jam) aku boleh pergi n balik kg..
gara2 nk interview...
nk tau interview pe??
utk kos pendidikan u...
nk tau kos pe??
kos pedidikan dengan sains sosial..
nk tau interview cmne??
bak sini aku nk cter...(aku sendiri pe benda aku jwp)
klu aku penemuduga konfem(xlulus....hahaha)

dr pagi pkl9 smpai...pkl12 br turn aku...
dah la otak xready langsung...
aku tawakal je..
masuk2 je..
penemuduga: nama saudari nur athirah bt......
aku :ye sy
penemuduga:ok ni soalan sy...pada pndangan anda nape geogafi dipinggirkan??
dalam hati aku : adus..pe kebenda aku nk jwp ni(mulut senyum).yeke dipinggirkan???aku xreti jwp..(gelabah dah)
aku : %#$^$%^$#@$&()#$#^&%$@!#@!(tu la jwpn aku).maaf syxpasti..
penemuduga 2:ok..this is english question
dalam hati aku:adus...pe benda soalan..arap2 aku fhm wlpun xreti jwp..
penemuduga 2 :in your opinion what is 'ciri2 guru yg baik'(lupe r dlm english) ??
dalam hati aku : eee...aku nk jwp pe ni...
aku : sorry my english very low...
penemuduga 2 : it ok..just try to talk..
aku : i'm trying
aku : i think what the most important thing is the teacher have moral...
(aku sendiri pun xtau r pe aku jwp)

Lps itu...penemuduga 1 mtk aku mengajar....
aku ngajar??
mana la aku tau nk ajar pe..(malu perkara ke2 sbb aku anggp xkan jupe dorg lg)
nk ajar pe...
aku senyap tp dorg galakkan aku jgk
adus....
Ok..Assalamualaikum..
Hari ni cikgu akan mengajar tentang kedudukan2 negeri dimalaysia(nth pe2)
dalam hati aku : ketawa memanjang..(xready fhm2 jela)

Lebih kurg cmtu r..
yg pasti aku sendiri pun xtau r..
klu dpt rezki...klu xdpt aku anggp xde rezki...
yang pling penting aku xsusahkan mak ayah hantr aku balik semula
...heheheh

aku selamat smpai..

1 comments:

MIRA_SYAMIM said...

susah r maknenye interview tu??
huhu